valborg + helg

Hejsan ! Har inte pallat blogga så jag passar på och gör det nu. I fredags så slutade vi kvart i 12 ! sen drog jag, Adde och Felicia till stan och gick runt där senare mot kvällen träffade vi Sanna, Vendela, Lara, Mikael och hans kusin David och Mattias i Saltsjöbaden och gick till brasan där som var jättekul ! not.

Sen åkte vi tåg hur länge som helst och vissa av oss var lite galna inne på tåget, har en liten film. Efter det drog vi till Laras ställe där hon och Vendela hämtade badkläder och vi hämtade lite andra saker "hosthost" HAHA driver och sen drog vi till skogen där vi gjorde en liten brasa, verkligen fail ! och Vendela och Lara badade ! typ klockan 12 på kvällen och sen chillade vi där och körde konka eller konka... inget speciellt men kul ändå. Sen pallade vi inte längre så vi drog tillbaka till henne och drog hemåt vid 1. Men det var en härlig varlborg med nyktra folk !

Igår gjorde jag inte mycket, såg mest på olika filmer, typ Ciao Bella. Den var väl okej och aja inget speciellt och idag skulle det bli plugg men det blev tv:n igen.

Ingen tog kort tror jag eftersom man såg inget men jag har några men inget speciellt. Men nu ska jag börja plugga lite, har sett på tv framtills nu, HAH ! så nu blire pluggdags !
så hejdå
x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0