shake that booty !

hejhej, skolan gick ganska fort idag. Vi hade idrott och det var dans, jättekul faktiskt :) Nicole, Madeleine och Annelie höll lektionen och man skulle typ shake your ass. HAHA, ganska svårt och man kände sig knäpp när man stog där och ba, skaka, skaka ! men det var mucho skoj, Nästa vecka ska vi typ ha tango och salsa och sånt tror jag :) ohja, det var många som trodde att jag hade klippt mig imorse X) haha

Juste ! igår hade jag ju prov och det gick ganska bra ! svarade på alla frågorna, hoppas verkligen att det blir MVG ! HAHAAHAH, tänkte också på den roliga tjejen i matsalen idag, asså ni skulle sett hur hon åt, ojojoj.

men snart lägger jag mig så sovgott, x



kan man bli finare ?! tror inte det, skicka kort i sånnafall !

Kommentarer
Postat av: Felicia

Men HAHA vad är de där för bild ??? xD Ser ut som en galen lärare elr något tss haha x) <333

2010-04-28 @ 15:22:24
URL: http://feliciiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0