palla bygga bro

Hey, idag hade vi förläsning om teknik och broar och Vi ska tydligen bygga en bro utav 100 stycken glasspinnar och gissa vad ? för att få G ska den åtminstående kunna hålla 3 kg, låter väl rimligt... men det är inte slut för VG gäller det 15 kg ! liksom WTF ! :$ och sist men inte minst för MVG är det 40 KG !!? det går inte, helt orimligt ! Liksom det går ju inte, hur tänker lärarna och man får bara använda glasspinnarna och limpistol med 2 limstavar !? HAHAH

aja såg Vampire Diaries idag ;) men fattade typ inget mitt i eftersom Felicia ringde mig och snackade om imorgon, menmen det åskade och regnade fett mycket idag ! :O jag älskar regn men inte så mycket. Fast nu ska jag lägga mig snart, sovgott !

x

hothothot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0