justin bieber

Jag fattar inte varför alla hatar honom, själv gillar jag inte honom asså jag går inte runt och ba; OMG JUSTIN BIEBER! ♥ Men hans låtar är bra och han sjunger bra, lite tjejigt kanske men det passar honom och det är väl därför han blev så känd. Så onödigt att alla säger att han är bög och sånt skit ! Men det finns ett par roligare skämt om honom och så menmen ändå synd. Jag erkänner att han är väl lite gullig men som en liten unge, plus att jag kan inte fatta att han är 94:a ! helt sjukt x) HAHA Måste också säga att hon sjunger överdrivet mycket om kärlek.
okey, snart blir texten för lång och alla kommer tro att jag är galen i honom ! ahhh !

x

I don't hate him, but I don't love him


Justin Bieber - Baby ft. Ludacris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0